نمایندگی متین هایگلاس در جهانشهر

نمایندگی متین هایگلاس در جهانشهر

مرکز پخش صفحه کابینت، ورق ام دی اف و ورق‌ هایگلاس در جهانشهر

شناخت دقیق صفحات کابینت، ورق های ام دی اف و هایگلاس برای ایجاد کابینت آشپزخانه مناسب، برای هر خانه  ای از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایندگی متین هایگلاس در جهانشهر برای خریداران، راهنمایی های لازم در این خصوص را ارائه داده است.

یکی از مهم ‌ترین قسمت ‌های هر منزل، آشپزخانه‌ ها هستند. در واقع آشپزخانه ‌ها به‌ عنوان مرکز اصلی خانه و به عنوان قلب آن شناخته می ‌شوند. به دلیل اهمیت بسیار بالای آشپزخانه ‌ها، طراحی و دکوراسیون آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به‌ همین‌ منظور انتخاب طرح و رنگ کابینت ‌ها متناسب با نوع دکوراسیون نیز بسیار حائز اهمیت است.

انواع صفحه کابینت در جهانشهر

صفحه کابینت به بخشی از کابینت گفته می ‌شود که پس‌ از ساخت کابینت، بر روی یونیت زمینی قرار گرفته و ساخت کابینت را تکمیل می ‌نماید. صفحات کابینت دارای انواع متفاوتی از نظر جنس، روکش، طرح و رنگ می ‌باشند. از انواع صفحه کابینت می ‌توان به صفحات ۵ سانتی، ۳ سانتی، ۷ سانتی، کورین، اس پی ال، فینگرجوینت، کوارتز، مارمونایت و سنگ طبیعی اشاره کرد.

  • صفحه کابینت ۵ سانتی

این صفحات به دلیل تنوع در طرح و رنگ و همچنین قیمت بسیار مناسب دارای طرفداران بی ‌شماری هستند. مدل براق این صفحات بسیار فروش داشته و برای بخش‌ های کوچک مانند اپن استفاده می ‌شوند.

  • صفحه کابینت ۳ سانتی

این صفحات ابتدایی‌ ترین صفحات برای ساخت کابینت بوده و از جنس ام دی اف هستند. صفحات ۳ سانتی خاصیت عایقی در برابر رطوبت و ضد ضربه را داشته ولی تنوع در طرح و رنگ آنها بسیار پایین است.

  • صفحه کابینت ۷ سانتی

این نوع از صفحات مانند صفحات ۵ سانتی بوده با این تفاوت که دارای قیمت بالاتری می ‌باشند.

  • صفحه کابینت کورین

صفحات کورین از سنگ‌ های مصنوعی ساخته‌ شده و از ویژگی‌های بارز آن می ‌توان به تنوع در مدل ‌های بسیار زیبا، قابلیت طرح پذیری در حالت ‌های گوناگون، مقاوم در برابر حرارت و ضربه، براقی و درخشندگی و همچنین بدون شکاف و درز آن اشاره کرد.

  • صفحه کابینت اس پی ال

از این صفحات در محیط‌های صنعتی و فضاهایی که دارای مواد شیمیایی هستند استفاده‌ شده و از ویژگی ‌های آن می‌ توان به‌ سرعت بالا در نصب، ضد الکتریسیته و آنتی باکتریال و همچنین مقاومت در برابر حرارت، رطوبت و خش اشاره کرد.

  • صفحه کابینت فینگرجوینت

صفحات فینگرجوینت از چوب کاملاً طبیعی ساخته‌ شده و بهداشتی هستند. این صفحات تمامی خصوصیات یک صفحه کابینت مرغوب را دارا بوده و دارای نمایی بسیار زیبا و منحصربه‌ فرد می ‌باشند.

  • صفحه کابینت کوارتز

جنس این صفحات از کوارتز سیلیس بوده و بسیار سخت و مقاوم هستند. این صفحات دارای ۲ نوع مات و براق بوده و هیچگونه خط و خشی در سطح آنها مشاهده نمی ‌شود.

  • صفحه کابینت مارمونایت

این صفحات ترکیبی از سنگ کورین و کوارتز بوده و یک سنگ مصنوعی حساب می‌ شوند. سطح رویی مارمونایت از کوارتز به ضخامت ۱ میلی ‌متر بوده و بدنه آن از جنس کورین است. این صفحات مقاوم در برابر رطوبت، حرارت، ضربه و مواد شوینده بوده و جزء صفحات جدید محسوب می‌ شوند.

  • صفحه کابینت سنگ طبیعی

همانطور که از نامش پیداست، این صفحات از سنگ ‌های طبیعی ساخته‌ شده و دارای رنگ و طرح طبیعی بوده و بسیار مقاوم و مستحکم‌ تر از ام دی اف می ‌باشند.

خرید صفحه کابینت در جهانشهر

در هنگام خرید صفحه کابینت، به مقاومت این صفحات در مقابل حرارت، رطوبت، نم، ضربه و فشار، لکه و همچنین قابلیت ابزار خوری، قابلیت یکدست شدن محل درز، خاصیت آنتی باکتریال، عمر مفید و نصب آسان آن دقت کرده و بهترین صفحه کابینت را مطابق با سلیقه خود انتخاب کرده و خریداری نمایید.

قیمت صفحه کابینت‌ ها به دلیل تنوع بالا در جنس، طرح و رنگ و ابعادشان بسیار متنوع بوده و دارای قیمت‌ های مختلفی هستند. ازاین‌ رو سعی کنید این صفحات را از مراکز بسیار معتبر و شناخته‌ شده مانند نمایندگی متین هایگلاس در جهانشهر تهیه نمایید.

انواع ورق ام دی اف در جهانشهر

ورق ام دی اف به تخته فیبری با چگالی متوسط گفته می ‌شود که جزئی از فرآورده‌ های چوبی بوده و از خرده چوب‌ ها همراه با رزین و موم در فشار و دمای بسیار بالا پرس شده و پس‌ از سرد شدن در ابعاد و ضخامت‌ های متغیر تولید می‌ شوند. ام دی اف ها به ۲ صورت خام و روکش ‌دار در بازار وجود داشته که هر کدام دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف می ‌باشند.

 ورق ‌های MDF براساس ضخامت، نوع روکش و نوع کاربرد دارای انواع متفاوتی هستند. از انواع روکش‌ های این ورق‌ ها می ‌توان به روکش کاغذی، روکش ملامینه، روکش آکریلیک، روکش هایگلاس، روکش چوبی، روکش ممبران و روکش لمینیت اشاره کرد.

  • روکش کاغذی

روکش کاغذی یا لترون دارای تنوع بالا و قیمت بسیار مناسبی است. این روکش در برابر رطوبت، حرارت و خش مقدار کمی مقاوم بوده و به‌ همین دلیل ارزان‌تر از سایر ورق ها است.

  • روکش ملامینه

این روکش پرکاربردترین روکش است. تنوع طرح و رنگ این روکش بسیار بالا بوده و در مقابل دارای قیمت بسیار مقرون‌ به‌ صرفه ای نیز هست.

  • روکش آکریلیک

این روکش دارای ضخامت بالایی بوده و سطح آن براق و شیشه ‌ای است. روکش‌ های آکریلیک بسیار انعطاف‌پذیر بوده و در برابر حرارت و رطوبت بسیار مقاوم هستند.

  • روکش هایگلاس

روکش هایگلاس نیز دارای سطح براق و درخشنده بوده و تنوع در طرح و رنگ آن از ورق ‌های آکریلیک بسیار بالا می‌ باشد. این روکش ‌ها به‌ راحتی تمیز شده و در برابر حرارت و رطوبت مقاوم هستند.

  • روکش چوبی

این روکش ‌ها از لایه‌های نازک چوبی ساخته‌ شده و دارای ظاهری خاص و منحصربه‌ فرد هستند. روکش چوبی نسبت‌ به روکش‌ های دیگر حساس‌ تر بوده و مقاومت پایین‌ تری در مقابل حرارت و رطوبت دارند.

  • روکش ممبران

روکش ممبران نوعی روکش PVC می ‌باشد که توسط پرس بر روی سطح ام دی اف چسبانده می ‌شود. روکش ممبران یا روکش وکیوم دارای قابلیت شکل‌ پذیری و انعطاف‌ پذیری بوده و در برابر حرارت، خوردگی مقاوم و قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای دارد.

  • روکش لمینیت

این روکش ‌ها در مدل‌ های دانه‌ ای، مات و براق در بازار وجود داشته و تنوع رنگ و طرح آن بسیار بالا می ‌باشد. روکش ممبران در برابر رطوبت مقاوم بوده ولی در برابر حرارت، خط و خش و خوردگی دارای مقاومت کمی می ‌باشد.

خرید ورق ام دی اف در جهانشهر

در هنگام خرید ورق‌ های ام دی اف در جهانشهر در هر دو حالت ورق ام دی اف خام و روکش‌ دار، به سطح صاف و یکنواخت آنها توجه نمایید. ورق‌های MDF با کیفیت دارای سطحی یکدست و مسطح بوده و فاقد هرگونه برآمدگی و فرورفتگی می‌ باشند.

همچنین مغزی نوع مرغوب، کاملاً فشرده بوده و دارای رنگ روشنی هستند. ورق‌ های ام دی اف در شرکت ‌ها و برندهای متفاوتی تولید شده و ازاین ‌رو دارای کیفیت و قیمت ‌های مختلفی نیز می‌ باشند. پیشنهاد ما به شما این است که این ورق‌ها را از مراکز معتبر خریداری کرده و مشاوره‌ های لازم را از کارشناسان آنها جهت خرید دریافت نمایید.

انواع ورق هایگلاس در جهانشهر

ورق هایگلاس به ورق ‌هایی گفته می‌ شود که دارای مغزی ام دی اف بوده و یک طرف آن‌ دارای روکش ملامینه و طرف دیگر دارای روکش براق به نام پلکسی‌ گلاس است. وجود روکش پلکسی‌ گلاس بر روی ورق‌ های هایگلاس سبب مقاومت در برابر حرارت و رطوبت شده و از نظر ظاهر، بسیار براق و درخشنده می ‌باشند.

 ورق‌ های هایگلاس در مدل ‌های ایرانی، ترکیه ‌ای و کره ‌ای وجود داشته و ازاین ‌رو دارای قیمت و کیفیت ‌های بسیار متفاوتی هستند. تنوع رنگ و طرح در ورق‌ های هایگلاس بسیار بالا بوده و افراد به‌ راحتی می ‌توانند رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.

ورق هایگلاس ترک یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین ورق هایی است که در ایران موجود است و به دلیل وارداتی بودن این ورق‌ ها و بالا رفتن روزانه ارز و دلار دارای قیمت‌ های بالاتری نسبت‌ به نمونه ‌های داخلی هستند.

از جمله برندهای ایرانی تولید کننده ورق‌های هایگلاس می ‌توان به شرکت ‌های ای ان جی، ایزوفام، ای جی ای، پاک چوب، زاگرس چوب، پارسیان چوب، نوین چوب، ؛ لوکس پنل و سیتک اشاره کرد و از برندهای خارجی می ‌توان شرکت ‌های آلویک، AGT ، ایشیک، ایگر، تریپی، کاستامونو، نیمن و ران اسکین را نام برد.

خرید ورق هایگلاس در جهانشهر

در هنگام خرید ورق هایگلاس در جهانشهر، ابتدا ورق را در مقابل نور قرار داده و سطح آن را به ‌طور دقیق مورد بررسی قرار دهید. ورق‌ های هایگلاس مرغوب دارای سطحی بسیار صاف و یکنواخت بوده و هیچگونه موجی در آنها مشاهده نمی ‌شود. همچنین مغزی این ورق‌ ها از ام دی اف کاملاً روشن و فشرده بوده و بسیار مستحکم هستند.

فروشگاه متین هایگلاس در کرج، یکی از بزرگ ‌ترین و معتبرترین مراکز پخش و فروش انواع فرآورده‌ های چوبی، انواع صفحه کابینت و ورق هایگلاس بوده و دارای شعبات فراوانی در استان البرز می ‌باشد. که یکی از شعبات متین‌ هایگلاس در منطقه جهانشهر کرج واقع شده‌ است. افراد ساکن در این منطقه و اطراف آن جهت سفارش انواع فرآورده‌های چوبی و ملزومات کابینت ‌سازی، می‌ توانند به این شعبه مراجعه کرده و خدمات خود را دریافت نمایند. تمامی محصولات مجموعه متین هایگلاس دارای کیفیت بسیار بالا در مقابل قیمت و هزینه پایین بوده و افراد می‌ توانند با خیالی راحت از این فروشگاه خرید نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button