طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه

کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه

آشپزخانه به‌ طور معمول به‌ عنوان مهم‌ ترین بخش در خانه در نظر گرفته شده و از آن‌ جایی‌ که آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است، در نتیجه متریال کابینت های آن و چگونگی چیدمان آن‌ ها نیز بسیار مهم می‌ باشد. فضای در نظر گرفته‌ شده برای آشپزخانه‌ ها بنابر متراژ خانه و چگونگی طراحی داخلی آن بسیار متفاوت بوده و از این‌ رو از چیدمان های متفاوتی در کابینت‌ ها نیز به کار برده می‌ شوند. در حال حاضر نیز شرکت‌ ها و مجموعه‌ های بسیار زیادی در زمینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه مشغول به فعالیت هستند که از جمله معتبرترین و شناخته‌ شده‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به مجموعه متین هایگلاس در شهرک بنفشه اشاره نمود. 

متین هایگلاس در شهرک بنفشه 

گروه بازرگانی متین هایگلاس در شهرک بنفشه، بیش‌ از یک دهه سابقه پر افتخار در زمینه تولید، طراحی و اجرای انواع کابینت ها در کرج داشته و تمامی محصولات خود را در برند های معتبر و با کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می‌ دهد. از جمله محصولات این مجموعه نیز می‌ توان به انواع صفحه کابینت ام دی اف، انواع صفحه کابینت هایگلاس، انواع صفحه کابینت پلی وود، انواع صفحه کابینت ضد آب، هایگلاس های ایرانی و ترک و غیره اشاره نمود. این مجموعه علاوه‌ بر نمایندگی‌ های فعال خود در سایر نقاط استان البرز، در شهرک بنفشه نیز دارای شعبه فعال بوده و عزیزانی که در این منطقه ساکن هستند، می‌ توانند جهت خرید و استفاده از خدمات این مجموعه، به شرکت متین هایگلاس مراجعه کرده و یا به‌ صورت آنلاین با این مجموعه در ارتباط باشند. 

انتخاب کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه 

بسیاری از افراد در هنگام خرید کابینت برای آشپزخانه خود دچار مشکل شده و جهت انتخاب متریال، سبک، رنگ و طرح و تشخیص کیفیت کابینت‌ ها دچار تردید می‌ شوند. مجموعه متین هایگلاس در شهرک بنفشه با همکاری تیم کارشناسی خود، در این زمینه به مشتریان خود کمک‌ های فراوانی بخشیده و از این‌ رو شما می‌ توانید با استفاده از مشاوره‌ رایگان کارشناسان این مجموعه، بهترین و مناسب‌ ترین کابینت برای آشپزخانه خود را انتخاب نمایید. 

کارشناسان متین هایگلاس در شهرک بنفشه، با بررسی کامل متراژ، ابعاد و نوع طراحی آشپزخانه، بهترین انواع چیدمان کابینت ها را به مشتریان ارائه داده و سپس با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی منازل و سلیقه مشتریان، بهترین متریال و سبک کابینت ها را به آن‌ ها ارائه پیشنهاد می‌ دهند. در حال حاضر نیز تنوع کابینت ها در سبک و طرح و رنگ بسیار بیشتر از زمان گذشته بوده و کابینت‌ ها در متریال‌ های متفاوت در ۳ سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و اجرا می‌ شوند. 

مراحل طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه 

از جمله مراحل طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه توسط تیم اجرایی مجموعه متین هایگلاس می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

طراحی اولیه و اندازه‌ گیری 

در اولین مرحله همان‌ طور که گفته شد، ابتدا یک طراحی کلی و مختصر از نحوه چیدمان کابینت‌ ها در آشپزخانه به مشتری ارائه داده‌ می شود و پس‌ از توافقات اولیه، جهت اندازه‌ گیری‌ های دقیق کاراشناسان به محل نصب کابینت‌ ها رفته و با توجه به شکل آشپزخانه، نحوه چیدمان لوازم برقی در آشپزخانه و همچنین دسترسی مناسب به کابینت‌ ها، اندازه‌ گیری‌ های اولیه انجام می‌ شود. 

طراحی کابینت و انتخاب متریال 

پس‌ از اندازه‌ گیری‌ های دقیق توسط تیم متین هایگلاس در شهرک بنفشه، طراحی چیدمان کابینت ها به ۲ صورت دستی و رایانه‌ ای انجام‌ شده و چیدمان اصلی کابینت ها بر اساس شکل آشپزخانه طراحی می‌ شود. پس‌ از اتمام طراحی و تأیید مشتری، سپس نوبت به انتخاب متریال جهت ساخت بدنه کابینت ها رسیده و مشتریان می‌ توانند انواع جنس صفحات کابینت را در کیفیت‌ های بسیار بالا انتخاب نمایند. 

ساخت کابینت 

در آخرین مرحله نیز نوبت به ساخت کابینت ها رسیده و کابینت سازان حرفه‌ ای متین هایگلاس در شهرک بنفشه، با دقت و ظرافت بالا و همچنین بهره‌مندی از تجهیزات و ابزارآلات به‌ روز دنیا، تمامی مراحل برشکاری، اندازه‌ گیری، شیارزنی، سوراخ زنی، مونتاژ و غیره را انجام می‌ دهند.

ساخت کابینت در کرج

انواع کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه 

کابینت‌ ها بر اساس متریال و سبک دارای انواع متفاوتی هستند و از جمله انواع کابینت آشپزخانه بر اساس متریال می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

کابینت‌ های چوبی 

کابینت‌ های چوبی یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین کابینت‌ های به کار رفته در انواع آشپزخانه‌ ها هستند و در طراحی و ساخت آن‌ ها از چوب‌ های طبیعی بسیار با کیفیت و مقاوم به کار برده می‌ شود. از جمله چوب‌ های با دوام مورد استفاده در کابینت‌ های چوبی نیز می‌ توان به چوب بلوط، راش، صنوبر، گردو، افرا و غیره اشاره نمود. کابینت‌ های چوبی دارای رنگ و طرح طبیعی چوب هستند و از این‌ رو می‌ توانند نمای بسیار دلنشین و کلاسیکی را در محیط داخلی آشپزخانه‌ ها به وجود آورند. کابینت های چوبی در برابر آسیب‌ هایی چون خوردگی، حرارت‌ های بسیار بالا، لک پذیری و غیره بسیار مقاوم هستند اما در مقابل دارای معایبی چون نفوذ نم و رطوبت در کیفیت‌ های پایین کابینت های چوبی و همچنین هزینه بالای آن‌ ها نسبت‌ به سایر کابینت ها می‌ باشند.

کابینت ام دی اف 

کابینت‌ های ام دی اف از تخته فیبر با چگالی متوسط ساخته می‌ شوند و جزء متداول ترین کابینت های مصرفی در آشپزخانه‌ های امروزی هستند. کابینت‌ های ام دی اف دارای روکش های متفاوتی هستند و از این‌ رو تنوع رنگ و طرح و جنس در آن‌ ها بسیار بالاتر از سایر کابینت‌ ها بوده و نصب و اجرای آن‌ ها نیز بسیار آسان می‌ باشد. کابینت های ام دی اف دارای دوام و مقاومت بالایی در برابر حرارت، لک پذیری، نفوذ نم و رطوبت، خش، ضربه و غیره هستند و قیمت آن‌ ها نسبت‌ به سایر کابینت‌ ها بسیار مناسب‌ تر و مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر می‌ باشد. همچنین کابینت های ام دی اف بر خلاف کابینت های چوبی، هیچ‌ گونه پیچ خوردگی و گره بر سطح خود نداشته و دارای سطوحی کاملاً صاف، بدون درز و یکپارچه می‌ باشند. تمیز کردن و نگهداری از کابینت های ام دی اف نیز بسیار آسان بوده و در روکش‌ های بسیار متنوعی با رنگ و طرح‌ های گوناگون عرضه و استفاده می‌ شوند. 


اینجا بخوانید: کابینت ام دی اف (مزایا، معایب و انواع آن)

کابینت‌ های فلزی 

یکی دیگر از انواع کابینت‌ ها، کابینت‌ های فلزی هستند که امروزه استفاده از آن‌ ها در آشپزخانه منازل بسیار کاهش یافته و به‌ طور عمده در آشپزخانه‌ های صنعتی و مراکز بهداشتی و درمانی از آن‌ ها به کار برده می‌ شود. در ساخت کابینت‌ های فلزی به‌ طور معمول از ورق‌ های استیل، فولاد و یا ورق گالوانیزه استفاده‌ شده و بسیار مقاوم در برابر آسیب‌ ها هستند و از دوام و ماندگاری طولانی‌ مدت نیز برخوردار می‌ باشند.

هزینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در شهرک بنفشه 

هزینه تمام‌ شده برای طراحی و ساخت کابینت در کرج و شهرک بنفشه بر اساس عوامل و فاکتور های گوناگونی متفاوت می‌ باشد. عواملی چون جنس کابینت، متراژ کابینت، تخصص تیم اجرایی، برند کابینت، قطعات و تجهیزات به‌ کار گرفته شده و غیره در تعیین قیمت نهایی کابینت‌ ها تأثیر گذار بوده و نمی‌ توان هزینه مشخصی را برای آن‌ ها مشخص نمود. 

در پایان

شما می‌ توانید جهت اطلاع از هزینه و دریافت مشاوره‌ های رایگان در رابطه با خرید کابینت و چگونگی انتخاب آن‌ ها، با مجموعه متین هایگلاس در شهرک بنفشه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button