طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در عظیمیه‎‎

کابینت آشپزخانه عظیمیه‎‎

اگر در حال برنامه‌ ریزی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود هستید و در عین‌ حال قصد دارید که طراحی کابینت آشپزخانه خود را نیز تغییر دهید، متخصصین و شرکت‌ های بسیار زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که می‌ توانند در این زمینه به شما کمک کنند. همانطور که ممکن است بدانید کابینت‌ ها به‌ عنوان قلب آشپزخانه شناخته‌ شده و نقش بسیار مهمی را در طراحی دکوراسیون داخلی آن‌ ها ایفا می‌ کنند. ایده‌ های بسیار متفاوت و نوینی در طراحی کابینت‌ های موجود در آشپزخانه در حال حاضر وجود دارند که شما می‌ توانید بر اساس سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی منزل خود، هر کدام از آن‌ ها را انتخاب کرده و توسط تیم های متخصص و حرفه‌ ای آن‌ ها را نصب و اجرا نمایید. مجموعه متین هایگلاس طراح حرفه ای کابینت آشپزخانه عظیمیه‎‎ از جمله مجموعه قابل اعتماد برای ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

کابینت آشپزخانه

کابینت‌ ها جزء عناصر اصلی موجود در تمامی آشپزخانه‌ ها بوده و از متریال‌ های گوناگونی همچون چوب، ام دی اف، فلز، شیشه و غیره در ساخت آن ها استفاده می‌ شود. کابینت ها در تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ در بازار عرضه می‌ شوند و در سبک‌ های متفاوتی همچون مدرن و کلاسیک نیز قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. شما می‌ توانید برای انتخاب کابینت موردنظر برای آشپزخانه خود، از کارشناسان مشغول به کار در این حرفه کمک گرفته و علاوه‌ بر انتخاب کابینتی متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود، از نوع بسیار با کیفیت، مرغوب، بادوام، شیک و مقرون‌ به‌ صرفه‌ آن‌ ها نیز خریداری نمایید.

ساخت کابینت آشپزخانه عظیمیه

همانطور که گفته شد، شرکت‌ ها و مجموعه‌ های بسیار زیادی در زمینه طراحی و ساخت کابینت‌ های آشپزخانه مشغول به فعالیت هستند که از جمله معتبر ترین آن‌ ها می‌ توان به شرکت متین هایگلاس در کرج اشاره نمود. این مجموعه دارای شعبات فعال بسیار زیادی در سرتاسر کرج بوده و تمامی خدمات طراحی و ساخت کابینت در کرج را نیز به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. مجموعه متین هایگلاس، دارای بیش‌ از ۸ سال سابقه در زمینه فروش و اجرای انواع کابینت های آشپزخانه است و از جمله محصولات آن نیز می‌ توان به انواع صفحه کابینت، ورق‌ های هایگلاس، انواع چوب‌ های برند داخلی و خارجی، ورق‌ های ام دی اف، انواع کفپوش و دیوارپوش و همچنین انواع ابزار و یراق آلات شاره نمود. این مجموعه در عرضه محصولات خود، از بهترین و شناخته‌ شده‌ ترین برند های داخلی و خارجی استفاده کرده و آن‌ ها را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می‌ دهد. عزیزانی که در منطقه عظیمیه کرج ساکن هستند، می‌ توانند جهت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه خود، با مجموعه متین هایگلاس تماس حاصل کرده و از کارشناسان ما راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم را دریافت نمایند.

  • طراحی و ساخت کابینت ام دی اف در عظیمیه

یکی از رایج‌ ترین و پرکاربرد ترین متریال‌ های مورد استفاده در طراحی و ساخت کابینت‌ های امروزی، استفاده از ورق های ام دی اف است. ام دی اف ها در واقع تخته فیبری هستند که در ساخت آن‌ ها از خرده چوب‌ و چسب‌ های رزینی استفاده‌ شده و از قابلیت نصب انواع روکش بر روی سطح خود برخوردار می‌ باشند. کابینت های ام دی اف با محیط اطراف خود بسیار سازگار بوده و دارای مقاومت، استحکام و دوام بالایی نیز می‌ باشند. این تخته ها قابل طراحی و ساخت در سبک‌ های مدرن و کلاسیک کابینت‌ ها را داشته و از جمله مزایای استفاده از آن می‌ توان به نظافت آسان، نگهداری راحت، نمای شیک و زیبا، مقاوم در برابر حرارت رطوبت ضربه، تنوع بالا در طرح و رنگ و همچنین قیمت مقرون‌ به‌ صرفه اشاره کرد.

  • طراحی و ساخت کابینت هایگلاس در عظیمیه

کابینت‌ های هایگلاس نیز نوعی کابینت‌ های ام دی اف هستند. در واقع این کابینت‌ ها دارای مغزی ام دی اف بوده و بر روی آن‌ ها از روکش براق و مقاوم پلکسی‌ گلاس استفاده می‌ شود. نمای ظاهری کابینت‌ های هایگلاس، بسیار شفاف و براق است و به‌ همین دلیل بسیار پرطرفدار تر از سایر کابینت ها می‌ باشند. همچنین این نوع از کابینت‌ ها دارای انعطاف‌ پذیری بسیاری با طراحی دکوراسیون داخلی انواع آشپزخانه ها داشته اما به دلیل سطح براق خود، نگهداری آن‌ ها نسبت‌ به سایر کابینت‌ ها کمی دشوارتر است. از جمله مزایای کابینت های هایگلاس نیز می‌ توان به تنوع بالای آن‌ ها در رنگ، مقاومت بالا در برابر آسیب‌ های محیطی، ظاهر براق و شیک، نظافت آسان و غیره اشاره نمود.

  • طراحی و ساخت کابینت پی وی سی در عظیمیه

متریال پی وی سی نیز یکی دیگر از مواد اولیه پرکاربرد در طراحی و ساخت کابینت‌ های آشپزخانه هستند که جنس اصلی آن‌ ها از پلاستیک های فشرده می‌ باشد. این کابینت ها نیز دارای مقاومت مناسبی در برابر جذب رطوبت هستند و قابل‌ اجرا در طراحی‌ های متفاوت آشپزخانه‌ ها می‌ باشند. هزینه طراحی و ساخت کابینت های پی وی سی نسبت‌ به کابینت های ام دی اف کمی گران‌ تر بوده و به‌ طور معمول در آشپزخانه‌ هایی که دارای سبک‌ های مدرن هستند استفاده می‌ شوند. از جمله مزایای کابینت های پی وی سی نیز می‌ توان به تنوع بالای آن‌ ها در طرح و رنگ، مقاومت بالا در برابر نفوذ نم و رطوبت، سرعت بالا در ساخت و اجرا، امکان اجرا در انواع طرح‌ ها و غیره اشاره نمود.


اینجا بخوانید: کابینت پی وی سی، مزایا، معایب و ویژ گی های آن

  • طراحی و ساخت کابینت چوبی در عظیمیه

همانطور که ممکن است بدانید ورق‌ های چوبی، دارای نما و ظاهری بسیار طبیعی و شیک بوده و می‌ توانند تغییر بسیار چشمگیری را در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها به وجود آورند. این نوع از کابینت‌ ها در دسته کابینت‌ های بسیار لوکس قرار گرفته و به دلیل استفاده از چوب‌ های طبیعی و مقاوم در آن‌ ها، بسیار گران‌ قیمت‌ تر از تمامی کابینت ها می‌ باشند. در طراحی و ساخت کابینت های تمام چوب، به‌ طور معمول از چوب‌ های طبیعی درخت کاج، گردو، صنوبر و بلوط استفاده‌ شده و دارای رگه ها و نقش‌ و نگار های طبیعی چوب هستند. همچنین دسته دیگری از کابینت‌ های چوبی نیز وجود دارند که مغزی آن‌ ها از ام دی اف و دارای روکش‌ های چوبی هستند. این کابینت ها نیز دارای قیمت مناسب‌ تری نسبت‌ به کابینت های تمام چوب داشته و ظاهر آن‌ ها نیز همانند کابینت‌ های چوبی می‌ باشد. به‌ طور معمول از کابینت‌ های چوبی در سبک‌ های روستیک و کلاسیک استفاده‌ شده و همچنین دارای قابلیت رنگ‌ آمیزی نیز می‌ باشند.

از جمله مزایای استفاده از کابینت های چوبی نیز می‌ توان به ظاهر لوکس و شیک آن‌ ها، قابلیت رنگ‌ آمیزی، مقاومت مناسب، دوام بسیار بالا و غیره اشاره نمود.

در پایان

شرکت متین هایگلاس طراح کابینت آشپزخانه در عظیمیه‎‎، با بهره ‌مندی از بروز ترین و جدید ترین ابزار ها و تکنولوژی‌ های موجود و همچنین تیم بسیار حرفه ‌ای و متخصص خود، قادر به طراحی و ساخت انواع کابینت های آشپزخانه بوده و از باکیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین مواد اولیه در پروژه‌ های خود استفاده می‌ نماید. از جمله معروف‌ ترین برند های موجود در محصولات این مجموعه نیز می‌ توان به انواع برند های داخلی و خارجی اکو بست، آرین سینا، AGE، فرامید، تیرکس، دکو پنل، دکوتاپس و غیره اشاره نمود. شما می‌ توانید جهت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه خود در عظیمیه، توسط شماره‌ 09374649372 با این مجموعه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button