طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در کیانمهر

کابینت آشپزخانه کیانمهر

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در کیانمهر، یکی دیگر از خدمات تخصصی شرکت متین هایگلاس در شهر کرج می‌ باشد. کابینت‌ ها به‌ عنوان قلب آشپزخانه شناخته می‌ شوند و بیشترین فضای داخل آشپزخانه را به خود اختصاص می‌ دهند. بنابراین نوع سبک، رنگ و طرح کابینت ها در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها تأثیر بسیار چشمگیری داشته و هر چه دقت و حساسیت در انتخاب آن‌ ها بالاتر باشد، تغییرات ایجاد شده در آشپزخانه نیز بسیار چشمگیر تر و زیباتر خواهد بود. بنابراین توصیه می‌ شود هنگام تغییر دکوراسیون آشپزخانه، بازسازی و یا نصب کابینت های جدید، از تجارب و تخصص افراد مشغول به فعالیت در این حرفه استفاده نمایید.

طراحی و ساخت کابینت در کیانمهر

محله‌ کیانمهر، شهرکی در جنوب غربی شهر کرج می‌ باشد و در قسمت جنوبی مهرشهر واقع شده‌ است. این محله یکی از قدیمی‌ ترین مناطق استان البرز محسوب شده و از جمله شهرک های آن نیز می‌ توان به شهرک نور، شهرک مروارید و شهرک باران اشاره نمود. عزیزانی که در این محل و اطراف آن ساکن هستند، می‌ توانند جهت طراحی و ساخت کابینت و همچنین بازسازی کابینت‌ های آشپزخانه خود، با مجموعه متین هایگلاس تماس حاصل کرده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند. همچنین شما می‌ توانید برای انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه، به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کرده و انواع کابینت در برند های خارجی و داخلی و تنوع گسترده‌ ای در طرح، رنگ و سبک را باکیفیت‌ های بسیار بالا و قیمت‌ های مناسب خریداری نموده و ضمانت‌ نامه و گارانتی آن‌ ها را نیز دریافت نمایید.

انواع سبک کابینت در کیانمهر

در طراحی و ساخت کابینت های آشپزخانه، از سبک‌ های گوناگونی به‌ کار برده می‌ شود که از جمله مهم‌ ترین این سبک‌ ها می‌ توان به سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک اشاره نمود.

طراحی کابینت در سبک کلاسیک

در طراحی و ساخت کابینت‌ها به سبک کلاسیک، به‌ طور معمول از کابینت های چوبی، روکش چوب و روکش ممبران به‌ کار برده شده و بر خلاف کابینت های مدرن، از هزینه و قیمت بالاتری برخوردار هستند. ویژگی بارز کابینت‌ های کلاسیک، وجود نقش‌ و نگار و طراحی‌ های برجسته بر روی درب آن‌ ها است و به‌ طور معمول در آشپزخانه های با متراژ بزرگ طراحی و اجرا می‌ شوند.

طراحی کابینت در سبک نئوکلاسیک

کابینت های نئوکلاسیک، دارای ویژگی‌ هایی ما بین کابینت های مدرن و کلاسیک هستند و مناسب برای طرفداران این دو سبک می‌ باشند. این نوع کابینت ها قابل طراحی و اجرا در آشپزخانه‌ هایی با متراژ های بزرگ هستند و دارای طراحی های بسیار خاص و منحصر به‌ فرد می‌باشند.

ساخت کابینت در کرج

طراحی کابینت در سبک مدرن

سبک مدرن، از جمله سبک‌ های امروزی و بسیار پرطرفدار در طراحی و ساخت کابینت‌ های آشپزخانه است و بر خلاف سایر سبک‌ ها، دارای طراحی و ظاهر بسیار ساده‌ ای می‌ باشد. در طراحی کابینت ها به سبک مدرن، به‌ طور معمول از کابینت های ام دی اف با روکش هایگلاس استفاده‌ شده و از طراحی های مینیمال برخوردار هستند. سبک مدرن در کابینت‌ ها به‌ دلیل ظاهر ساده و عدم استفاده از دستگیره و سایر تزیینات، دارای هزینه و قیمت بسیار کمتری نسبت‌ به سایر سبک ها بوده و بر خلاف کابینت های کلاسیک نیز در ارتفاع‌ های بلند تری طراحی و ساخته می‌ شوند.

صفحه کابینت ام دی اف در کیانمهر

صفحه کابینت ام دی اف، یکی از پرکاربردترین و رایج ترین صفحات استفاده‌ شده در کابینت سازی های امروزی هستند و از مزایا و ویژگی‌ های منحصربه‌ فردی نیز برخوردار می‌ باشند. به‌ طور کلی ام دی اف، به تخته فیبر با چگالی متوسط گفته می شود که دارای بافت بسیار فشرده و متراکم می باشد. این کابینت‌ ها در مقایسه با کابینت های چوبی، دارای سطح بسیار صاف و بدون گره هستند و قابل طراحی و اجرا با روکش های متفاوتی همچون روکش های پلکسی‌ گلاس می‌ باشند. قابلیت ابزار خوری در این نوع کابینت ها نیز بسیار بالا بوده و از قیمت مناسب‌ تری نسبت‌ به کابینت های تمام چوب برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی‌ ها و مزایای کابینت های ام دی اف نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم در برابر سوختگی و حرارت های بالا
  • مقاوم در برابر نم و رطوبت
  • تمیز کاری و نگهداری آسان
  • نمایی بسیار شیک و زیبا
  • قابل طراحی و اجرا در سبک‌ های گوناگون کابینت
  • تنوع بسیار گسترده در رنگ و طرح

در پایان

گروه بازرگانی متین هایگلاس در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت، دارای بیش‌ از ۸ سال سابقه و تجربه می‌ باشد. این مجموعه علاوه‌ بر طراحی و اجرای کابینت های آشپزخانه، انواع صفحه کابینت در برند های معتبر ایرانی و خارجی در تنوع گسترده‌ ای از رنگ و طرح‌ و کیفیت های بالا را به مشتریان خود عرض می کند. شما عزیزان می‌ توانید جهت انتخاب و خرید انواع صفحات کابینت و انواع ورق‌ های هایگلاس ترک و ایرانی، و همچنین استفاده از خدمات طراحی و ساخت این مجموعه، با شرکت متین هایگلاس تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button