کابینت در حصارک

 گروه بازرگانی متین‌ هایگلاس در استان تهران، دارای نمایندگی اصلی طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در کرج به ویژه حصارک است. این مجموعه انواع خدمات نصب و اجرای کابینت در حصارک را با بهره‌ مندی از تیم طراحی و اجرایی بسیار متخصص و ماهر، به طور کاملاً حرفه‌ ای به شما عزیزان ارائه می‌ دهد

نحوه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه، تعیین کننده نما و عملکرد کابینت است و بسته به کیفیت متریال و همچنین تخصص و مهارت نصاب، می‌ تواند نقش موثری را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و همچنین دوام کابینت‌ ها ایفا کند. طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه نیز همانند سایر مراحل اجرایی، نیازمند اصول و تخصص منحصر به خود می‌ باشد و با بهره‌ مندی از خدمات افراد ماهر و زبده در این حرفه، می‌ توانید از کابینت‌ های بسیار با کیفیت همراه با نما و ظاهر بسیار شیک برخوردار شوید.

خدمات طراحی و ساخت کابینت در حصارک 

منطقه حصارک در استان تهران، در بخش شمال غربی شهر تهران واقع شده و این محله از جنوب با کن، از شمال به توچال، از شرق به مرادآباد و از غرب نیز به زمین‌ های کن منتهی می‌ شود. شرکت متین‌ هایگلاس در حصارک، خدمات طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه را علاوه بر این منطقه، در نقاط اطراف آن نیز به مشتریان ارائه می‌ دهد. این مجموعه دارای تیم طراحی و نصابان بسیار حرفه‌ ای و متخصص است که تمامی آنها دوره‌ ها و آموزش‌ های لازم را در چگونگی طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه گذرانده و دارای مهارت کافی در نصب و اجرای کابینت آشپزخانه هستند. این مجموعه علاوه بر نصب و اجرای کابینت در حصارک، انواع صفحه کابینت و تجهیزات مورد نیاز برای کابینت سازی را در کیفیت‌ های بسیار بالا و از بهترین برند های جهانی و داخلی نیز به شما عزیزان عرضه می‌ نماید و تمامی محصولات آن نیز دارای خدمات پس از فروش می‌ باشند.

شما عزیزان می‌ توانید برای استفاده از خدمات طراحی و ساخت کابینت در حصارک، با مجموعه متین‌ هایگلاس تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان آن دریافت نمایید.

انواع کابینت آشپزخانه در حصارک

کابینت‌ های آشپزخانه با توجه به متریال، سبک، نوع چیدمان، طرح و رنگ و غیره دارای انواع بسیار متنوعی هستند.

از جمله انواع کابینت‌ ها بر اساس متریال می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

کابینت‌ های ام دی اف 

در طراحی و ساخت این نوع کابینت‌ ها، از صفحات ام دی اف بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده و دارای تنوع گسترده‌ ای نیز در طرح و رنگ هستند. این کابینت‌ ها از مقاومت مناسبی در برابر حرارت، ضربه، نور خورشید، رطوبت و غیره برخوردار هستند و نسبت به کابینت‌ های چوبی، بسیار ارزان‌ تر و مقرون به صرفه‌ تر می‌ باشند.

کابینت‌ های چوبی 

این نوع از کابینت‌ ها دارای متریال چوب‌ طبیعی هستند و به طور معمول در سبک کلاسیک استفاده می‌ شوند. کابینت‌ های چوبی نیز دارای مقاومت و ماندگاری بالایی هستند و با توجه به متراژ و سبک موجود در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، در چیدمان‌ های متفاوتی به کار برده می‌ شوند.

کابینت‌ های فلزی 

در حال حاضر از کابینت‌ های فلزی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ ها کمتر استفاده می‌ شود و این کابینت‌ ها دارای کاربرد در آشپزخانه‌ های صنعتی و همچنین بیمارستان‌ ها می‌ باشند. کابینت‌ های فلزی دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به کابینت‌ های ام دی اف و چوبی هستند و از دوام و مقاومت بالاتری نیز برخوردار می‌ باشند.

از جمله انواع کابینت‌ ها بر اساس سبک، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

کابینت در سبک مدرن

این کابینت‌ ها دارای نما و ظاهر بسیار ساده و بدون دستگیره هستند و در انواع شفاف و مات به کار برده می‌ شوند. در سبک مدرن، به طور معمول از کابینت‌ های هایگلاس استفاده می‌شود و با توجه به سفارش مشتریان و نوع دکوراسیون آشپزخانه، در تنوع گسترده‌ ای از رنگ نیز قابل طراحی هستند.

ساخت کابینت آشپزخانه در کرج

کابینت در سبک کلاسیک 

این نوع کابینت‌ ها برخلاف کابینت‌ های مدرن، دارای نما و ظاهر بسیار شلوغ و پرکاری هستند و در قسمت‌ های درب و تاج، دارای کنده‌ کاری و یا برجسته کاری می‌ باشند. کابینت‌ های کلاسیک به طور معمول دارای کاربرد در آشپزخانه‌ هایی با متراژ بزرگ هستند و این کابینت‌ ها به دلیل استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب، از کیفیت، دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

کابینت در سبک نئوکلاسیک 

این نوع کابینت‌ ها دارای ویژگی‌ های سبک مدرن و کلاسیک در نما و ظاهر هستند و مناسب برای افرادی می‌ باشند که علاقمند به هر دو سبک در طراحی کابینت‌ ها می‌ باشند. این کابینت‌ ها نیز از متریال‌ های چوب و یا ام دی اف قابل طراحی هستند و از مقاومت و دوام مناسبی نیز برخوردار می‌ باشند.


اینجا بخوانید: کابینت نئوکلاسیک مزایا و معایب آن

مراحل طراحی و ساخت کابینت در حصارک 

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه نیز همانند سایر مراحل اجرایی، دارای مراحل و نکات مهمی در هنگام نصب و طراحی می‌ باشد. از جمله مراحل طراحی و ساخت کابینت در حصارک توسط شرکت متین هایگلاس نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی اولیه کابینت آشپزخانه با توجه به متراژ، لوازم خانگی، محل قرارگیری وسایل برقی و غیره
  • انتخاب متریال و سبک کابینت آشپزخانه توسط مشتریان
  • بررسی نوع چیدمان کابینت در آشپزخانه و تعداد آن ها با توجه به نیاز مشتریان و فضای قابل دسترس
  • اندازه‌ گیری محل قرارگیری کابینت‌ ها در آشپزخانه برای ساخت بدنه و درب کابینت
  • تعیین نهایی متریال، سبک، طرح و رنگ و نوع چیدمان کابینت آشپزخانه
  • برش کاری و ساخت کابینت آشپزخانه در کارگاه
  • آماده سازی محل برای نصب و اجرای کابینت
  • استفاده از تجهیزات و یراق آلات با کیفیت و نصب اتصالات کابینت به کف و یا دیوار آشپزخانه
  • نصب بدنه، درب و سایر تجهیزات کابینت

خرید کابینت در حصارک

گروه بازرگانی متین هایگلاس، علاوه بر ارائه خدمات طراحی و ساخت کابینت در حصارک، انواع صفحه کابینت و تجهیزات مورد نیاز آن را نیز در کیفیت‌ های بسیار بالا به مشتریان عرضه می‌ نماید. تمامی محصولات کابینت سازی این مجموعه، از کیفیت بسیار بالا و خدمات پس از فروش برخوردار هستند و با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان ارائه داده می‌ شوند.

در پایان 

شما عزیزان می‌ توانید جهت بهره‌ مندی از خدمات طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در حصارک و همچنین خرید کابینت یا بازسازی آن ها، با مجموعه متین‌ هایگلاس در حصارک تماس حاصل نموده و راهنمایی‌ های لازم را از کارشناسان آن دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button