کابینت در منظریه

خدمات طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در کرج توسط شرکت بازرگانی متین هایگلاس در محله منظریه کرج به‌ طور کاملاً تخصصی به شما عزیزان ارائه می‌ شود. همان‌ طور که می‌ دانید کابینت‌ ها عضو جدا نشدنی از آشپزخانه‌ ها هستند و بیشترین فضای موجود در آشپزخانه را به خود اختصاص می‌ دهند. بنابراین نوع طراحی و سبک کابینت ها و همچنین کیفیت بالا در نصب و اجرای آن‌ ها، تأثیر بسیار مستقیمی بر روی نما و دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها داشته و بهتر است جهت بازسازی و یا ساخت کابینت آشپزخانه، از مهارت و تخصص طراحان و نصابان مشغول به فعالیت در این حرفه استفاده نمایید.

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه در منظریه

شهرک منظریه، یکی از محله‌ های بسیار مهم استان البرز محسوب شده و در قسمت جنوب شرقی شهر کرج واقع شده‌ است. این محله از قسمت شمال با بلوار شهیدان بخشی، از شرق با بلوار شهید کلهر و از غرب با بلوار آزادگان و خیابان مصلی همجوار می‌ باشد. همچنین از جمله محله‌ های اطراف منظریه نیز می‌ توان به شهرک ۱۷ شهریور، شهرک ارم، شهرک حسینی، شهرک وحدت، شهرک گلستان و غیره اشاره نمود. مجموعه متین هایگلاس در منظریه، تمامی خدمات طراحی، فروش، نصب و اجرای انواع کابینت در سبک‌ های متفاوت را به مشتریان خود در این محل و اطراف آن ارائه نموده و تمامی خدمات خود را با بهره‌مندی از طراحان و نصابان بسیار مجرب و متخصص و همچنین به روز ترین و مجهز ترین ابزارآلات و تجهیزات انجام می دهد.

شما عزیزان می‌ توانید برای نصب و اجرای انواع کابینت ام دی اف در منظریه، کابینت هایگلاس در منظریه، کابینت ضد آب در منظریه، کابینت پلی وود در منظریه و غیره، با مجموعه متین هایگلاس تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

ساخت کابینت آشپزخانه در کرج

طراحی کابینت مدرن در منظریه

کابینت های آشپزخانه دارای سبک های متفاوتی در طراحی هستند که از جمله محبوب‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به طراحی کابینت به سبک مدرن اشاره نمود. کابینت هایی که در سبک مدرن طراحی و ساخته می‌ شوند، دارای نما و ظاهر بسیار شیک و ساده هستند و فاقد دستگیره و نقش‌ و نگار های برجسته بر روی بدنه خود می‌ باشند. در طراحی و ساخت این نوع کابینت ها در شرکت متین هایگلاس، از صفحات کابینت بسیار با کیفیت و مرغوبی به کار برده شده و با بهره‌ مندی از بهترین تجهیزات و اتصالات موجود در انواع آشپزخانه با متراژ های متفاوت نصب می‌ شوند. کابینت های سبک مدرن، فضای داخلی آشپزخانه ها را به‌ دلیل سادگی ظاهر خود، بسیار بزرگ‌ تر جلوه می‌ دهند و دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ هستند. در ساخت کابینت های مدرن از صفحات کابینتی همچون هایگلاس های شفاف و مات، صفحات کابینت ملامینه و غیره استفاده‌ شده و هر کدام نیز با توجه به جنس روکش و کیفیت خود، دارای مقاومت و ماندگاری متفاوت هستند.

طراحی کابینت کلاسیک در منظریه

یکی دیگر از سبک‌ های بسیار پرطرف‌ دار در طراحی و ساخت کابینت ها، سبک کلاسیک است. کابینت هایی که در سبک کلاسیک طراحی می‌ شوند، نسبت‌ به کابینت های مدرن از نمای بسیار مجلل و باشکوه تری برخوردار هستند و دارای منبت‌ کاری و نقش‌ و نگار های برجسته در قسمت تاج و بدنه‌ خود می‌ باشند. کابینت های کلاسیک، به‌ طور معمول مناسب برای آشپزخانه هایی با متراژ بزرگ‌ تر هستند. زیرا این کابینت‌ ها از نمای شلوغ و پر کاری برخوردار هستند و استفاده از آن‌ ها در آشپزخانه هایی با متراژ کوچک، علاوه‌ بر اشغال فضای بیشتر می‌ تواند فضای داخلی را نیز بسیار کوچک‌ تر جلوه دهد. در طراحی و ساخت کابینت‌ ها در سبک کلاسیک نیز به‌ طور معمول از چوب‌ های طبیعی بسیار با کیفیت و صفحات ام دی اف با روکش چوب و ممبران استفاده‌ شده و برخی از آن‌ ها نیز دارای طراحی های سه‌ بعدی بر روی درب خود می‌ باشند.

هزینه طراحی و ساخت کابینت های کلاسیک نسبت‌ به سبک مدرن، به‌ دلیل استفاده از چوب‌ های طبیعی و همچنین نقش‌ و نگار های آن، بسیار بالاتر است.

هزینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه

عوامل و فاکتور های گوناگونی در تعیین هزینه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه تأثیرگذار هستند. از جمله عوامل مؤثر در هزینه ساخت کابینت، می‌ توان به نوع صفحه کابینت، جنس صفحه کابینت، کیفیت کابینت، سبک، نوع طرح و رنگ، تخصص تیم اجرایی، متراژ صفحات کابینت و غیره اشاره نمود.

در پایان

گروه بازرگانی متین هایگلاس در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت آشپزخانه دارای بیش‌ از ۸ سال تجربه است و تمامی خدمات خود را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای و با بهره‌ مندی از بهترین طراحان و نصابان کابینت به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. شما عزیزان می‌ توانید جهت خرید کابینت و یا دریافت راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم برای طراحی و ساخت کابینت در منظریه، با مجموعه متین هایگلاس تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button